توضیحات
این افزونه چه کاری انجام می دهد ؟
این افزونه کلیه فرآیندهای موجود در مسیر ارائه خدمات فنی و تعمیرات ( ثبت مشخصات ، ایرادات و لوازم همراه دستگاه – تحویل به تکنیسین – ثبت خدمات ارائه شده و قطعات مصرفی – تعیین نرخ خدمات و قطعات مصرفی و ارائه فاکتور خدمات ) را پوشش داده و با ارائه گزارشات آماری و تحلیلی، مسئول مرکز را در مدیریت هر چه بهتر کارها یاری مینماید.
چه امکانات اساسی در این افزونه وجود دارد؟
- ثبت مشخصات، ایرادات و لوازم همراه دستگاه، ثبت سریع مشخصات مشتری، نوع و مدل و سریال دستگاه، ایرادات گزارش شده توسط مشتری و لیست لوازم همراه تحویلی و ارائه رسید چاپی جهت ارائه به مشتری و الصاق به دستگاه برای پیگیریهای بعدی قابل انجام است.
- ثبت خدمات ارائه شده و قطعات مصرفی که تکنیسین میتواند در حین انجام خدمات و تعمیرات بر روی دستگاه، قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده را به همراه گزارش کار انجام شده ثبت نماید. پس از اتمام کار و با اعلام تکنیسین، دستگاه به وضعیت آمادهشده رفته و آماده تحویل به مشتری و صدور فاکتور خواهد بود.
- در صدور فاکتور خدمات، مسئول مالی و حسابداری با تعیین و تأیید مبالغ خدمات و قطعات، اقدام به صدور فاکتور خدمات مینماید.
- در ارائه گزارشات آماری و تحلیلی گزارشاتی از قبیل صورتحساب مشتریان، میزان درآمد کسب شده به صورت تفکیک شده از هریک از انواع خدمات، میزان مصرف هر یک از قطعات، میزان مراجعات انجام شده برای هر یک از انواع ایرادات، لوازم همراه موجود در مرکز به همراه ریز اطلاعات هر یک از گزارشات ذکر شده ارائه میگردد.
- داشبورد مدیریت نمایی کلی از وضعیت فعلی مرکز را در اختیار مدیریت قرار داده و با استفاده از ابزارهایی ساده همچون لیست دستگاههای موعد تحویل و پنل رهگیری سریع دستگاه، انجام مسئولیتهای مدیر را سرعت میبخشد.
برخی از امکانات ارائه شده :
- شناسه پیگیری
- مشخصات مشتری
- تاریخ ورود دستگاه
- تاریخ تحویل دستگاه
- نام، مدل و سریال دستگاه
- ایرادات عنوان شده توسط مشتری
- لوازم جانبی همراه با دستگاه (مانند کیف ،باتری ، شارژر و ….)
- ثبت و صدور رسید دریافت دستگاه از مشتری
- چاپ رسید شرکت از دستگاه دریافت شده از مشتری
- امکان ثبت ارجاع دستگاه به تکنسین مورد نظر
- قطعات مصرفی جهت تعمیر
- خدمات صورت گرفته (مانند شستشو، نصب ویندوز و … )
- گزارش تکنسین
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.